Popularno kod čitalaca

Gušterov rep

Svaki put kada sam je ubio Svaki bol što sam joj pričinio rađao je novi  tumor ljubavi Što nekada godinama je rastao A sada u tre...

петак, јануар 30, 2009

Lezeci na pesku

Lezeci na pesku
Posmatrajuci plimu kako dolazi
Shvatio sam da  mozda zato sto
Tvoja plima upravo odlazi
smo mi na drugim obalama okeana
A dolazeca plima
Ovoga puta me preplavi dovoljno
Da me odvoji od peska i sunca
I razbudi hladnom vodom
Na putu ka tebi
Pa da ovaj put stignem
Na vreme kada  dolazi  tebi
I ukotvim se na tvojoj obali
u hladu palmi
Sa blistavim morem, oazama peska i glatkim belim stenama
I napravim kolibu od pruca i oganj od kamenja
i svako vece zahvaljujem zvezdi u dzepu
Koja mi je osvetlela put kuci
i dovela da zivim u blizini tebe
 
Pa sada sedeci na obali
gledajuci kako plima odlazi
zapitah se gledajuci kucu iza sebe u kojoj vise nisi
da li je ovoga puta ta ista plima odnela tebe
opet daleko od mene
i lezeci na pesku...
 
Posveceno svima onima koji su se mimoisli u zivotu
 
 
25.10.2008