Popularno kod čitalaca

Gušterov rep

Svaki put kada sam je ubio Svaki bol što sam joj pričinio rađao je novi  tumor ljubavi Što nekada godinama je rastao A sada u tre...

петак, јануар 30, 2009

Dugo vremena trazio sam

Dugo vremena trazio sam

crveni dragulj ljubavi

 koji donosi istinu i pronasao ga

 ispod praha svih onih sto su ga pre mene trazili


I znao sam da ce kada ga dam zeni

 koja sija

 i on zasijati punim sjajem te zene

 zajedno sa sjajem svih onih koji su pre mene 

trazili istinu u ljubavi

 pretvarajuci svoju mastu u stvarnost sveta punog ljubavi

I konacno usudih se da ga dam zeni 

za koju sam zeleo da zasvetli

 jer sam u svojoj masti 

zamislio da ce moj odabir biti pravi

i od bleska ostadoh slep  i u prahu se pridruzih 

pepelu svih onih pre mene

koji su ga bili pronasli


zec 08.08.2008