Popularno kod čitalaca

Gušterov rep

Svaki put kada sam je ubio Svaki bol što sam joj pričinio rađao je novi  tumor ljubavi Što nekada godinama je rastao A sada u tre...

недеља, март 01, 2009

dok sam muzao muzu

dok sam muzao muzu

slucajno prosuh kantu

i sad dok gledam prosute

sve inspiracije sto mi je dala

shvatih da muza nije samo muza

vec da je i zena koji me je naucila

da se nad prosutim stvarima

neplace

pa shvatih  da sam prosuo njene suze

sto se sada podom kotrljaju

trazeci kome da se daju

pa sam supljom rukom poceo da ih skupljam

ali samo vece blato napravih

i u ocaju pogledah muzu

 

tada konacno shvatio sam

da joj je duga kosa samo lanac bila

sto ju je drzala zarobljenom da inspiraciju daje

i ugledah je srecnu kako niz planinu trci

prema potoku sto u dolini tece