Glupaco



sve to što sam uradio
sve to sam i želeo
sve to me je činilo

da budem to što jesam

stisnutih zuba
izmislio sam sebi
jednostavnu sreću
par stranica ljubavi
nekoliko prijatelja
i još poneku sitnicu

i sve to sam  pronašao
u sebi
time što sam sebe prodao
unapred 

i sebe i sopstvene ideje
zaboravljajući
da
sve to dolazi samo onima


koji umeju sebe čuvati od svoga Ja


i uvek dođe ljudima
koji stoje iza svoje ideje
a menjaju je zarad deljenja

I dok gledam kako se 
jednostavna sreća skuplja 
ljubavne stranice blede
a prijatelji venu

podelio sam sitnice što su preostale
posrnulim ljudima koji su sve  izgubili
i seo da sačekam vetar da me odnese
zvezdanom skupljaču 

da mu pravim društvo pod svodom
dok gledam  cvet u njegovoj senci
osušeni cvet što je lepotu sačuvao 
tamo gde lepota prva umire
da naučim  srcem da oprostim
i sebi i drugima
a da se delima iskupim
i da se konačno sebi dopadnem 
onakav kakav jesam


Постави коментар